Hejhej

Sitter vid datorn här hemma och får damp på mellanslags tangenten snart för man får slå så jävla hårt på den för att den överhuvudtaget ska ta! :S
Ledig idag och det är sjukt skönt :D  Ska bege mig ut till stallet snart och fixa det och packa inför kvällens hoppträning för Annelie. Innan vi åker dit ska jag till Elin och färga lite slingor på henne :) Hon ville vara lite inför deras skolavslutning imon och jag ställer gärna upp, det var ju ändå frisör jag hade tänkt att söka till gymnasiet, men ångrade mig sen ;) Intresset finns kvar iaf!:)

Sandzon kasterades igår och det hade gått bra, och det är skönt att han inte är hingst längre!!!

LG fick stå igår eftersom han har detär såret på benet, men det såg fint ut och han har inte varit svullen så det är grymt skönt :D


Min prins (A)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback