KM gick as bra :D

Det gick så jävla bra idag! Helt över förväntan.

Red ihop 70% på Blondie, fast hon var så jävla slö och gick inte fram ett ända steg själv!

LG red jag ihop 67% :O Helt sinnessjukt! Jag förstår det fortfarande inte, han var såååååå fin! :D <3 Filmen håller på att ladda upp på youtube så den får ni förhoppningsvis senare ikväll eller imon :)

Jag hade 10 st 8:or på Blondies protokoll !!!!!!!! :D  Jag hade faktiskt 8 på ryttarens sits och hållning på båda hästarna vilket jag är väldigt stolt över :)

Jag har 4 st 8:or på LGs ritt och det är jag så himla glad över :D Med tanke på att jag har ridit i dressyrsadel 2ggr innan på honom och lika några gånger har jag ridit programet :)

På LGs protokoll längst ner stod det :
Trevlig uppvisning på en häst i rund och bra form. Härligt tempo. Mjukt och välridet. Kunde visat lite mer elastisitet. Bra bakbensaktivitet!


Gaaaaaaaah, vad jag är glad :D

Just det, jag vann storhäst KM med Blondie och blev 3:a på LG, ingen placering. Tyvärr vart jag bara slagen med ett poäng av 2:an :P hihih

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback