Studenten!

Jag önskar att det vore jag! (A) menmen, nu var det älskling som fick stå ut regnet stackarn. Man såg typ ingenting eftersom det var familjer till  ca 600 elever på stället, 44 klasser sprang ut!
Som tur var sprang Crippes klass ut som nummer 4 :D

Crippes pappa tog lite kort på oss, vet inte om de blev bra men jag ska se om jag kan få dem av honom! Jag tog inte ens upp min kamera, ville inte att den skulle bli vattenskadad.

Han var så himla fin så jag höll nästan på att börja gråta(A)

LG fick vilodag för jag åkte vid halv 9 i morse och kom hem nu vid halv 8! Imon blir det uteritt på förmiddan och Bröllop på eftermiddagen. Då lovar jag ha med kameran :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

ETT YNKA ÅR KVAR TILLS DET ÄR VÅRAN TUR! :D det kommer gå snabbt!! :)

2010-06-11 @ 23:37:38
URL: http://malutsphoto.blogg.se/
Postat av: emma

Vi får tagga till våran 18årsdag först sedan får vi ta tag i studenten! ;)

2010-06-16 @ 19:24:00
URL: http://emmagu.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback