Tråkväder!

hej på er!
Åkte till Annelie och hoppade lite i regnet. Gick helt okej,  vi höjde ribban idag så att det blev svårare med både högre hinder på 110-120 och sen distanser och så! Det tog verkligen emot så han tjurade ihop lite men han gav sig sen och hoppade riktigt bra :)

Nu ska jag börja lägga upp mer muskelbyggande träning ett tag med mycket studs och så för det är mycket att han är lite svag i bakbena!

Jag kände att jag satt bättre i sprången idag, tänkte på att "landa med magen först" och då blir det inte så tung landning som annars! :)

Nu ska jag sova hörrööni! Sista dagen i skolan imon, lite fika och betygen och sen slutar vi :) NAAAAAAJS!
Ska ringa Crippe först, se hur full han är , de har mösspåtagning och han var lite full när han ringde vid 20 ! hihihi,

Seeee yaa! puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback