Anonyma kommentarer

Tycker att det är väldigt tråkigt med anonyma kommentarer eftersom det är då det oftast är elaka saker som skrivs eller ngn som kommenterar ngt på ett negativt sätt.
Bara så ni vet är ni inte så anonyma som ni tror att ni är med tanke på att er IP adress syns så javg vet ändå vilka ni är!

Så om ni inte vågar kommentera med erat namn för att ni ska skriva ngt dumt så behöver ni ju inte skriva överhuvudtaget, för jag vet vilka ni är!


Förlåt för att jag är negativ, men jag tycker att det är väldigt tråkigt med negativa kommentarer då jag själv anser att man bara är avundssjuk eller att man inte kan glädjas åt andra om man gör så!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback