Bloggtorka..

Förlåt, jag har verkligen varit jättedålig på att uppdatera de senaste dagarna. Har inte haft tid, tyvärr.

I Lördags satt jag till häst kl. 7 på morgonen för en uteritt med mammi. Jag började nämligen jobba kl. 10 (extra på Sharpman) och efter dt firade vi mamma som fyllde igår.

Igår var jag och hoppade LG på en banhoppningsträning med bara nya tävlinghinder som var väldigt tittiga! Lila vattenmatta, stora grindar, murdelar och väldigt färggranna hinder.
Förvånansvärt hoppade han allt bara jag bad honom! Han var så himla dukigt och det kändes jättebra! Så nu är jag jättepepp på att ut och tävla.
Vi ska dit igen på lördag och då tänkte jag hoppa 80+90 så får vi se! Hoppade bara 70 igår eftersom jag bara åkte dit för att han skulle få det sociala och även få se ny hinder. Höjderna har han inga problem med så nu när jag vet hur han beter sig är det bara att ut och tävla :D

Over and Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback