Dagens hoppträning

Gick suuuuper !

Vi behöver verkligen träna mer på vägar och att jag behöver få tillbaka honom snabbare efter hindrena. Han hoppade superbra förutom en gång, första språnget, då han stannade. Han tänkte hoppa, vilket jag var inställd på men när han stannade körde jag handen i manken på honom och har riktigt ont i lillfingret och knogarna i höger hand. Bläää för dt, men dt skiter jag i för annars gick dt bra.

Tyvärr fortfarande ingen film för jag vet itne hur jag ska klippa ihop den eftersom det är fel fil från den nya kameran så det funkar inte i Movie Maker. Ngn som vet hur man gör ?

aja, jag får fundera ;)


Seee you! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Man får ladda ner ett konverteringsprogram så du kan byta filformat och sen kan du nog lägga in det i movie maker:)

2010-03-11 @ 21:32:09
URL: http://ccrydberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns ett bra program som heter Any Video Converter som jag använder och tycker funkar bra:) Bara att söka på google:)

2010-03-14 @ 15:36:55

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback