Dagens ridpass

Hoppträning för Annelie

Tyvärr så kan jag inte klippa ihop filmen!! Så fort jag får in den i Movie Maker är dt bara ljud, men i Media Player är det film. Vet inte vad dt är för fel. Får kolla på dt ngn annan dag. Är väldigt trött just nu :P

Iaf så gick dt jättebra. Red på gummibettet och det var väl det som gick sämsta antar jag :P Han har funkat jättebra på det ute och så, men idag var har hur seg i mun och stark som helst. Han blir ju väldigt glad när han får hoppa och då blir han fortfarande starkt. Men men, att sätta på ett starkare bett ser inte jag som en lösning på lång sikt!

Iannatfall så var han fin, hoppade helt okej. Hade jag kunnat rida bättre till handen hade det varit bättre. Men jag vet anledningen och både jag och Annelie bestämde efteråt att gummibettet får bli ett utridningsbett och jag fortsätter på mitt tredelade som funkar bra :D

Har även anmält mig till helgen. Ska iväg och hoppa 80-90cm hos Sissi Lilja som lite träning. Ska bli mkt kul! :)

Längtar tills det kommer ngn lokal som jag kan ge mig ut på. NU är jag jättetävlingssugen :D

Over and Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback