Dagens ridpass

Idag var det inget roligt väder ni! Typ snöstorm.
Men det hindrar inte mig från att rida. Tog ut LG på en liten sväng med lite jogging och lite busgalopp! :D

Satte även på mitt nya ÖB-träns jag fyndade för 60:- igår!Mihihhi, spela roll, ser nästan exakt likadant ut som GG:s eller Dyons träns, bara sämre kvalité troligtvis. Men man tröttnar ändå på träns efter ett tag och då har jag inte direkt slängt ut 1500:- på ett träns jag tröttnat på ;)

Iaf så red jag även med ett rakt gummibett som han verkligen älskade! Han sög så fint i handen och när jag kom tillbaka hade han fint vitt läppstift! Ändå var det första gången jag red på bettet!
Tror faktiskt att jag ska prova att hoppa med det på torsdag för Annelie! :D

Han var jättepigg och busig idag, och han fick galoppbusa lite. Det var han värd efter gårdagen! :)

Imon får han stå, för jag ska direkt till Crippe efter skolan. Vi har nämligen 11 månader imon (A)

Troligen ingen uppdatering imon alltså ;) Men ha det så bra! :D

Over and Out

Kommentarer
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Jättefin blogg :O ;)



Läs om olika ridövningar och tips, få massor av update med roliga / fina bilder och filmer, tävlingar och mycket mer på en fullspäckad hästblogg ;D



http://sofiaelinab.blogg.se



Att titta skadar inte ;)

2010-03-02 @ 19:52:32
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/
Postat av: borasryttaren.blogg.se

fin blogg =D

2010-03-03 @ 21:16:08
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback