Dagens soliga uteritt

När jag kom hem från skolan idag red jag och mamma ut hästarna en sväng :)
LG var väldig sprättig och fjantig, så det gick sådär. Såfort han börjar jobba rätt hittar han ngt att bli rädd för ! På slutet gick det ganska bra. Han tog att jag tryckte ut honom på ytterhanden samtidigt som han släppte innerhanden.

Måste sticka nu, ska med tåget till lkp för att sova hon älskling inatt.

Imon är jag ledig, som alltid på onsdagar, då ska jag och mamma till ridhuset och jag ska rida Blondie lite eftersom jag ska tävla henne i helgen :O Hon får även rida LG lite får vi se hur hans känns efter det ;)


Godnatt får jag väl säga, så hörs vi imon! :D

Puss,

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Va kul :D

Ja har en maxad C, den svart på headern. Vi tävlar LA-hoppning å så ska vi va me i div I nu i år :) Å så ska va satsa lite mer på fälttävlan :D

2010-03-17 @ 07:38:23
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback