Dålig uppdatering!

Joo jag vet, men jag har inte riktigt haft tid (A)

I lördags var jag och hoppade en clear round hos Sissi Lilja. Gick suuuuuuuuuper ! :D
I 80 cm fick jag en utbrytning för hindret stod på en jättesvår sväng och sen skulle man typ svänga i luften för att hinna till nästa! Men det var inte hans fel över huvudtaget utan jag som inte rikigt visade rätt. I övrigt var han lite slapp tkr jag.
I 90 cm var han fortfarande lite slapp med bättre än i första! Här nollade vi och jag är jättenöjd med honom. Vägen till det svåra hindret blev mkt bättre nu!  Fast jag tyckte att banan var väldigt svår för att vara en clear round. Men men! :)

Igår red jag ut en sväng med mamma och han var jättefin :) Efter dt var jag på släktträffen en stund men dissade den efter ca 1,5h för att åka till älskling! :D


Hur har er helg varit ? :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback