Dressyrtrimm med Blondie!

Blev att jag och mamma skritta upp till ridhuset idag och när vi kom upp bytte vi hästar så jag kunde träna Blondie lite eftersom jag ska tävla henne på söndag!

Gick jättebra, förutom att mamma håller på att träna galoppombyten på halvt igenom linjen som ska ridas i förvänd galopp i LA:1 som jag ska tävla på söndag! GRATTIS! Hon försöker bara byta hela tiden xd
På slutet gick det rikigt bra,

Sen red jag lite lägningar och hon är så jävla häftig och bara vill själv, man behöver inte driva öht! :O

Så mitt mål i helgen är att få en 8 på en travlägning. Jag har haft det en gång tidigare på henne på ett KM för riktigt dressyrdomare, mamma har aldrig haft det ;)  Så nu jävlar!

Mamma sa även att hon skulle komma på ngt jag skulle få om jag får till en 8, så jag blir ännu mer peppad ;)


Mamma red iaf LG och hon kände sig som en nybörjare sa hon, hihi. Han är inte direkt enkelt eftersom jag kan känna mig som nybörjare ibland oxå när jag rider honom! Men han var ändå jättefin! :)


peace,

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback