Hoppövning

Heej heej!
Idag är en bättre dag, måste jag börja med att säga! :)

Mamma hade bokat ridhuset idag så vi åkte dit och hoppade "huset". (bilden nedan)

Mellan blå och röda var det 14m (3 galoppsprång)
Mellan blå och rosa var den 17,5m (4 galoppsprång)
Mellan röda och gröna var det 14m (3 galoppsprång)

Linjen röda-gröna var den svåraste då jag inte får med honom riktigt fram till första hindret. Annars gick de böjda spåren bra!

Hoppade linjen blå-röda en sista gång på 1.10m och det kändes super! Känns inte högt längre eftersom jag inte sitter så löst i sprången som jag har gjort :D


Vad tycker ni om denhär övningen? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback