jag har ett stoooort problem :O

När jag putsade dressyrsadeln förut insåg jag att det är fel knästöd på den ( en Isabella Werths *stavning* med kardborrefästning så man kan byta knästöd) Iaf så var det de största och de är gigantiska och så är de runda, de jag bruka rida med är mindra och lite mer kantiga vilket gör att jag kan att mitt överben kan ligga lite på dem, däremot dehär runda måste överbenet vara bakom och det går inte :O jag har för långa överben!

Ååh, jag är så arg för mamma har lånat ut de andra knästöden! Känns som att dethär är sättet hon förstör för mig inför imons travlägning. Faan, funderar på att stryka mig för jag är så suuuuuuur!


FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback