Letar regntäcke

Sitter och kollar runt på nätet efter ett regntäcke utan fodring med hals. Måste inskaffa ett sånt eftersom min stakars häst blir helt sönderbiten av unghästen annars..
Df så ska det inte vara svindyrt heller eftersom jag inte vet hur länge det kommer hålla! Hittar typ inget, vet ni något? skulle helst vilja att det är fast hals och inte lös, men i värsta fall får jag ta med lös hals. På ett sätt känns det så onödigt att köpa ett regntäcke till utan hals för han har redan två stycken, ett Bucas och ett Shires. Men tyvärr är finns det inga fästen till halstäcke på dem :(


Jag får leta vidare och se vad jag hittar.

Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback