Mark i ridhuset

Skrittade upp min pluttis till ridhuset och red lite markarbete på honom. Koncentrerade mig mkt på lösgörande öppnor, slutor och skänkelvikningar. Även min sist så jag får intill mina jävla skänklar och är inte så fruktansvärt ostabil.

Han var riktigt fin i öppnorna, slutorna och skänkelvikningarna. Red med låg ytterhand och lite högre innerhand vilket verkligen gjorde att han släppte :)  I galoppen blev han väldigt stark och hängande så det blev mkt avbrottsträning så han inte bara drar. Han var lite bättre på slutet :)

Jag är nöjd över dagens ridpass, förutom att min sadel inte ligger som jag vill att den ska ligga :(

Ni får veta mer ngn annan dag när jag hinner ta kort.

Over and Out

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback