underbar slappisdag :D

Hej på er! Min dag har varit väldigt lugn och skön måste jag säga.
Vaknade straxt innan sju hos Crippe för att klockan ringde och bestämde mig för att åka hem tidigt. (Vågar inte ligga kvar för hans pappa har satt på larmet en gång när jag var där så jag fick panik och blev döv. Han trodde inte att jag låg kvar och sov :P) Nerå, jag åkte hem för att rida med mamma.

Vi red ut en sväng i det härliga vädret! LG gick superbra på gummibettet idag med så jag bestämde mig för att prova och hoppa med dt imon. Det kändes att han vilade igår för han var jättesprättig och pigg och hittade spöken överallt :P mihihi


Hela eftermiddagen har jag legat i sängen och slappat helt underbart mkt :) Älskar mina lediga onsdagar :P

Nu ska jag sova, imon väntar praktik och hoppträning. Ska se om mamma kan filma med vår nya kamera!

Peace

Kommentarer
Postat av: borasryttaren.blogg.se

sv: upp till 110 men ska tävla 1,20 m nu men jag hoppar 1,30 1,40 banor hemma utan problem ^^

2010-03-03 @ 21:39:11
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström tränings- tävlings blogg mm

sv; Tack så mycket och desamma:)

2010-03-03 @ 23:53:49
URL: http://emeelien.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback