VADET...

Nu är allt bestämt. Jag och mamma har slagit vad!

Så om jag på söndag får minst en 8a på en travlägning ska jag få ett Schockemöhle schabrak. Om jag däremot inte får det måste jag knoppa Blondie till 5 tävlingar. Så nu jävlar får jag se till att få en 8 :O mohahaha


Jag är så himla laddad! Jag skiter i placeringar och hur resten av programmet kommer gå, bara jag får en 8 på en travlägning!

Det ska bli så himla kul! Mamma kan heller inte påverka det överhuvudtaget, utan det är jag :O hahaha, jag kommer vara så himla sur om jag inte får till det, men men, dethär är en sjukt rolig grej :D



Blondie laddar i boxen! :P

Kommentarer
Postat av: N

SV: Åh, va kul! Lycka till! :)

Ska snart iväg på lagträff, vi ska bowla å lite annat :) Sen har ja fält-kurs me pållen oxå :D

2010-03-19 @ 16:46:43
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback