Är för tillfället väldigt sur på LG

Inte så jävla konstigt eftersom det tog 25min att överhuvudtaget få tag i honom i hagen och sen när vi kom in i stallet hade han självklart trampat av sig en framsko :S bläää på honom!

Jag som hade tänkt och börja rida honom imon, men icke. Tur är att hovslagaren kommer redan på fredag, han är bäst :D

Träningen gick bra men det kändes i magen xd så först blev det 30min magcore och efter det simmade vi 5km :)
På måndag blir det box :D

Nu ska jag börja med en ny header, men jag vet inte riktigt vilka färger jag ska använda, har ni några förslag? :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

tack så mycket för terrängbilden!:)

2010-05-12 @ 22:48:58
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback