Dagen - som vanligt...

Hej på er!
Det var ett tag sen och det ber jag om ursäkt för! Har varit en del att stå i med nationella prov, inlämningar av olika uppgifter i skolan, föreläsningar och valborg ofc :)

Kom hem vid halv ett i natt, jaa sent för mig med tanke på att jag skulle upp och knoppa Blondie till mammas dressyrtävling idag. Jag var såååå seg i morse, men efter att jag spillt kokhett te över låren vaknade!
Fy faan vad det brände, hahaha

Mamma gjorde årets första start idag. Hon red en LA:4 och vann på 66%!! Grattis mammi <3<3
Hon ska starta MSV om två veckor, så kul! :D



Blondie :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du var ju hemma tidigt på valborg om man jämför. Kom i säng vid fem o skulle upp halv åtta o åka me tåget från linköping för att träna för gunnel kl.11 ;) Det är bara att bita ihop ibland ;) hehe

Hälsa Åsa och gratta till vinsten!

Kram

2010-05-02 @ 18:59:47
URL: http://linawahlborg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback