Dagen !

Började med att vakna upp hos den bästa :) Åkte in till stan och käka frulle på Subway på Ida och Matilda, mums :D
Gick runt lite på stan och hittade troligtvis en klänning som jag ska ha på Crippes student och min kusins bröllop !! Äntligen :D

Drog en Bosses glassbars glass unnan vi gick ner till station, marängswiss och choklad, jag döööör för det är så gott ! Åkte hem och red min prins i ridhuset. Han var superpigg och låg på lite i början men var superfin på slutet för att inte har blivit riden sen i söndags. Han gjorde riktigt fina byten oxå så jag blev så stolt :)

Sharpman ringde så det blev ändrade planer inför imon. Dissar mammas tävling och åker och jobbar istället ;) Tycker synd om mamma som får åka själv, men hon tyckte att det var viktigt att jag jobbade, gullig hon är! Ska ändå upp vid kvart över 5 och knoppa Blondie och hjälpa henne att komma iväg. Tur att Blondie är så enkel att ha att göra med :)

Seee yaa ! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback