Dagens ridpass

Trimmade LG lite på banan. Gick inte så bra i början, jag kände att jag var trött och då är inte mitt tålamod på topp.
Andades lite och sen gick det bättre. Han är bara så tråkigt i vänsterbog och höger bak just nu så jag vill bara spy på det! :O

Har hoppträning för Annelie på torsdag och jag ska se om hon har ngt bra tips som jag kan använda mig av hemma. Imon ska jag longera honom lite. Det får bli hans lugna dag denhär veckan. Tycker inte om att han ska få stå för då blir han  bara stel. Istället ska jag longera i 15-20 min och sen stretcha så kommer han inte stelna ihop :)

Ser verkligen fram emot helgen. På lördag är det nämligen hopptävling i Tranås. Ska hoppa två 1m. Kommer inte ihåg om första var CR och andra bed. A:0/A:0 men jag tror att det var så :)

Neej ni, nu ska jag titta på the hills innan jag somnar. Har tränat på mitt muntliga nationella i svenska nu ikväll så jag är trött :P


Ha det bra,


Älskar denhär bilden från Lag-SM :D

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

så härlig bild :D

2010-05-06 @ 18:28:38
URL: http://myzaans.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback