EE - Extremt effektiv

Jaa, det kan jag nog kalla mig idag utan att få dåligt samvete ;)

Direkt när jag kom hem skrev jag ett snabbt inlägg här, sen ut och satte mig på "racer" gräsklipparen som inte gick så racer när jag väl klippte eftersom det tog 2½ timme (jävla stora gräsmatta :P) , sen in och ringde mamma för att höra vad för träningspass som skulle vara i simhallen imon, så jag och Ellen bestämde att vi skulle vara med på magcoren och sen simma lite :)

Efter det gick i ca en halvtimme med min snoriga polle, nu sitter jag här och väntar på mat ! :D Riktigt naajs!


Tro det eller ej så ska jag och Ellen börja träna minst 2 ggr i veckan, och det behövs! Ska jag bli än bättre ryttare kan jag inte bara träna LG utan mig själv oxå, så det är naaajs :D

Nejni, nu ska jag tjata på pappa så han lagar maten lite snabbare ;)

PÖÖSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback