En liten paus...

Har precis varit ute och longerat Blondie lite. Mamma hann inte rida idag och så hinner hon inte imon heller så då var jag snäll och fixade henne idag eftersom jag slutade 11 idag :)

Hon var så himla enkel att longera!! Man behövde bara stå där så skötte hon resten. LG är ju sådär att han bara trycker mot mitten eller drar utåt hela tiden, men jag har ju bara longerat honom kanske 5 gånger MAX!

Sitter och äter en morot och lite vindruvor, ska gå ner och hämta päronjuice oxå. Sen ut och trimma LG lite inför tävlingen imon. Efter det ska allt putsas och packas och sen ska Pellisen tvättas :D

Naae, nu ska jag fika klart och sen ut igen.

Puss! :D

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

härligt att höra ;D <3

2010-05-07 @ 16:49:48
URL: http://myzaans.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback