Färdig i stallet!

Jajjemen, nu är jag klar i stallet för dagen. SKulle longera LG men märkte redan när jag gav honom maten i morse att det inte var riktigt som det skulle för han pt i riktiigt.
Jag gick in igen och lät han äta en timme, men han hade hälften kvar när jag kom ut igen.
Tog ut honom för att longera men när han hade travat lite lät det som om han hade lite svårt att andas för han hade så mycket snor i näsan. Pluttisen!

Så jag vågade inte anstränga honom mer! Så han fick en chans till att äta men inte. :(
När jag släppte ut dem så sprang han och skakade på huvudet så han är nog pigg iaf, och han hade inte feber.

Så han får ta det lugnt några dagar så får vi hoppas att det bara är en förkylning!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback