Gårdagen

Förlåt att jag inte skrev något igår. Satt faktiskt knappt vid datorn nämligen! Började med att jag och mamma red ut en sväng vid 9 tiden. Han visade ingen istadighet, och det var grymt sköönt ! :)
När vi kom till en sjö attackerade en kanadagås oss! När vi kom flög den 20cm ovanför vattenytan från andra sidan sjön och landade i kanten av sjön och självklart blev hästarna skiträdda! Sen höll han på sådär men han gick aldrig upp ut vattnet utan gjorde bara attacker mot kanten! Tillslut tog vi oss förbi men jag var livrädd och tänker verkligen inte rida där själv! usch :S

Efter det gjorde vi stallet och duschade och sen övningskörde jag till Ikano. Shoppade en student och bröllopsklänning som jag ska ha på Crippes student och på bröllopet. Köpte ett par skor oxå som jag ska ha då :D
Hittade en gryyyymt snygg kavaj som jag nog ska ha över klänningen och sen en scarf, det kommer bli så jävla snyggt :D

Ser fram emot kvällen. Ska nämligen hoppa Blondie och rida markarbete med bommar på LG :) mkt kul! :D'

Hörs senare, puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback