Godmiddag läsare!

Idag är jag ledig som vanligt, och det är mycket skönt :) Tog lite sovmorgon, vilket jag kände mig värd eftersom jag inte har sovit länge på ett par veckor !

När jag hade ätit frulle fick jag i uppgift att klippa farmor och farfars gräsmatta ( de blev antagligen så imponerade över min vackra klippning igår ;) hahahah ) där fick jag klippa med en gå klippare så det var jobbigt, haha!

Nu har jag precis kommit in efter att ha hoppat Blondie lite, mammas dressyrhäst. Blev lite studs och så och hon gjorde det superbra! Kommer ihåg för ett par år sen när jag hoppade henne och hon klarade inte av att taxera och man kunde inte hjälpa henne för de sket hon i! usch :S Men nu gör hon precis som jag ber henne om , duktiga pollan :D

Ska ta och äta lite snart, sen ska jag gå en sväng med LG. Hinner jag sen innan träningen ska jag nog börja men en ny design till bloggen ;)

Ha en bra dag :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback