Godmorgon, Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit skönt inatt! Det har jag tills klockan ringde vid 6. Då var det bara att slänga på sig morgonrocken och gå ut och ge hästarna mat. (Jaa, jag går ut i morgonrocken! HAHHA)
Gick in och sov en halvtimme till sen och nu ligger jag här och har precis ätit frullis :)

Skönt att tävlingen bara är i Tranås vilket gör att vi inte behöver åka här ifrån förrän vid kvart i nio. Innan det ska det sista packas, stallet ska göras och LG ska putsas på det sista :D

Jag är så laddad och det ska bli så himla kul! :D Vi får se om det går att filma för det ska tydligen regna :( We'll see helt enkelt!

Ha en bra dag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Okej, det lät trevligt :)

Jag ska gör aprov idag och umgås med pojkvännen :) kanske lura iväg honom på bio tänkte jag :D

2010-05-08 @ 11:06:37
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ska träfa elin & carro idag :d själv då ? :)

2010-05-08 @ 13:21:08
URL: http://myzaans.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback