Godmorgon!

Jag är fortfarande sjuk men gick till skolan iaf för vi har Ergonomi prov idag! Orkar inte bli efter nu när det är så lite kvar.

Räknade ut att det är 6 dagar kvar i skolan för mig plus avslutningsdagen. Fast den vet jag inte om jag ska gå på, för min bror slutar 9an samma dag :P

Idag har vi svenska nu på morgonen, troligtvis sista lektionen :D Efter det är det mat och sen prov. Ska inte vara med på idrotten, dumt att bli sjukare än vad jag redan är!

Ska iaf hem och rida ut LG en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

EHning verkar vara en storfavorit! Håller med dig, han är GRYM!

2010-05-25 @ 12:03:07
URL: http://showjumper.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback