Härlig dag!

Red dressyr på Blondie efter lunch och det gick super , så nu är jag laddad inför KM :D
Efter det så var det hoppträning på LG och vi hoppade bara låga hinder idag men det kändes riktigt bra! Vi bestämde även att jag ska klippa LG, får hoppas att han blir glad ;)

Nu ikväll har mamma färgat mitt hår, så nu behöver jag inte gå med världens blonda utväxt längre xd (ja, jag är blond igentligen, men ingen snygg färg, och så blir det grönt :S)

Sen har jag städat mitt rum oxå, OCH dammat!!!! hahahhaha, inte helt likt mig men men,  :P
Crippe kommer nämligen imon och då måste det ju vara fint (A)  

Så imon på dagen blir det praktik, sen ska jag longera LG och efter det blir det fredagsmys :D

Vad ska ni göra imon? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback