Lars-Gunnar

hahaha, Linas fina smeknamn till LG :)

Longerade honom lite idag och han var superduktig. Hade inspänning så han skulle sänka sig lite och han var riktigt avspänd :)

Det var häftigt för han tog rösten så bra, jag kunde till om med göra en halvhalt med rösten :O hahaha, kändes coolt :D

Har börjat stretcha honom och redan efter två dagar kände jag skillnad på honom i ridningen. Jag stretchar frambenen framåt, bakbenen både framåt och bakåt och sen stretchar jag halsen åt sidorna.
Jag linimentar även muskeln framför bogbladet eller vad man ska kalla det, ryggen, bakknäna och lårmusklerna eftersom man känner att han blir stel lätt .



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback