Måndag, och långt kvar till helg!

Godmorgon!
En ny vecka har börjat och nu är det ännu närmare sommarlov. :)
Igår red jag och mamma ut skapligt och sen gjorde stallet för att ha klart det. Övningskörde till Mantorp sen och det gick super :)

Åkte och kollade en sväng på Div 3 hoppningen. Orkade inte se lagklassen, men vårt lag hade iaf haft bäst stilpoängen och totalt kommit 4 :) Duktigt när alla våra ryttare är under 13 år! :D

Sen åkte vi till Mobilia och där hittade jag ett par as snygga WESC jeans  som jag köpte :D De är sjuktsnygga :D

Tog tåget direkt från Mantorp och spenderade kvällen i Slaka med Crippe och annat trevligt folk som Martin, Emma, Danell "kvinnomisshandlarn", Linnea "Bulan", Andy. Kvinnomisshandlarn och bulan var nog det roligaste på hela kvällen som vi garvade! hahahhaha

Naae, nu ska jag ta och "jobba" lite ;)

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback