Mycket att göra!

Heeej,
Haft mkt att göra idag, df dålig uppdatering. Var i skolan som sagt och det var skittråkigt! Åkte hem och tog det lugnt en stund för att sen ut och rida dressyr med dressyrsadel på min prins! Har endast ridit i dressyrsadel en gång tidigare sen jag köpte honom för 1½ år sen, så mkt hatar jag det (A)

Han var riktigt fin, men fy vad jag studsade. Känner faktiskt redan av i låga magmusklerna så frågan är om jag kommer ta mig upp ur sängen imon?

När jag kom in skrev jag en uppsats på 1200 ord och det har tagit till nu men nu är det äntligen klart! Det var det sista skoljobb att fixa innan sommarlovet, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT! :D

Jag ska ta och sova nu, upp tidigt imon för att åka till skolan för ännu en ovärd dag ! HATAR SKOLAN! :S

Sov gott höörrröni så hörs vi imon :) puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback