Mys i min underbara säng!

Ligger i sängen nyduschad och precis innan jag hoppade in i duschen bäddade jag rent i sängen. Kan det bli bättre lxm?! :P
Hoppade Blondie som sagt och det gick helt okej. Hon hoppar så mycket bättre ny förtiden än för ett par år sen! LG red jag lite markarbete på och han var väldigt pigg och blev lite springig. På slutet var han superfin fast pigg :P

Imon ska han stå hade jag tänkt. Sen blir det trim på banan onsdag, hoppträning för Annelie torsdag, ut/banan fredag och tävling lördag :) toppen toppen!

Ska ta och plugga lite nu. På onsdag har vi nationella prov i svenska i 5 timmar!!!!

Ha det toppen! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback