OMG

Inget inlägg igår, förlåt (A)

Var i skolan först. Hade lite svenska och sen idrott men slutade tidigt. Åkte hem och fixade stallet, LG hade vilodag :) Åkte till Älskling sen och där hoppade vi studsmatta, åkte longboard och kolla heros, naaajs :D

Idag har jag skrivit nationella i svenska B. Det gick helt okej tror jag :) Nu har jag druckit lite kaffe och ska ta och gå ut och rida snart och fixa stallet :) Efter det ska jag hjälpa min bror att plugga, han kan inte sånt :P hahahhaha


Hörs senare, ska ta lite kort när jag är i stallet sen :) puss

Kommentarer
Postat av: sara

Sv; vsg!:D Okej lägger till dig nu ja!:)

2010-05-19 @ 15:02:34
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback