ont i fötterna

6 timmar på Sharpmans betonggolv känns i fötterna om man glömt att lägga i iläggsulorna i skorna, eftersom skorna igentligen är plaaaaaatta! bläää

Ligger i sängen och tar det lugnt. Red LG innan jag åkte till Sharpman idag och gjorde även stallet då. Ska bara släppa in dem sen men det blir väl om ngn timme tror jag :)

Fick ha min praktik på Sharpman idag istället för imon för Annelie flyttade träningen till 5 istället för 7 för de skulle på meeting och åka imon kväll. Så jag är ledig imon istället :) GÖTT :D

Då ska jag trimma dressyr på Blondan, måste ju träna inför KM :)  och sen hoppa min prins oxå (A) Toppendag!

Saknar min Crippe något sjukt eftersom vi inte träffats på en vecka, blää på det!! Men han kommer hit på fredag och då blir det FREDAGSMYS !! :D

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback