Uppladdning inför morgondagen!

FAAN VAD FIN HAN VAR IDAG!

Helt sinnessjukt!  Han var så med och tjurade inte ihop totalt när det blir jobbigt som han kan göra. Han var superlösgjord :D

Riktigt Riktigt bra uppladdning känner jag !

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och käkar lakrisnappar, det är min uppladdning. MUMS! :D

Ska ta och plocka fram tävlingskläderna och sen hänga upp regnstället som jag har tvättat, det ska ju tydligen regna imon så det är bäst att ha med det :P

Höres imon hörröni, ska försöka sova tidigt så jag inte är så trött imon!

Seee yaaaaa laaaater! PÖSS! <3


Min prins <3

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Tack :D har du några planer för helgen då? :)

2010-05-07 @ 23:18:28
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback