usch

idag gick det skit att rida! Hans istadiga sida kom fram. Så fort det blev jobbigt stannade han och skulle resa sig! Bläää...

Sen är det så himla tråkigt när han inte ger sig heller. Usch... det gjorde mig verkligen på dåligt humör! Blä för denhär kvällen.

Jag ska ta och hämta något att dricka, håller på att törsta ihjäl tror jag. Sen ska jag kolla film och sura hela kvällen.

Förresten, tittade upp på väggen bredvid sängen där jag har alla bilder på Sonat, DM medaljen och pokalen jag vann på New Forest SM. Jag började gråta.. Jag kan inte rå för det, jag kan inte komma över det! Jag saknar honom så himla mkt...


Föralltid den bästa <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback