Älskar nybäddat!!

Fick ett cp-ryck och började städa mitt fruktansvärt stökiga rum så nu är det fint! :D Såg att jag verkligen måste städa min garderob för den är full och jag har just nu en maskin och en tumlare igång med mer kläder!
Vf har jag ändå aldrig något att ha på mig för?

Det bästa (eller typ) jag vet är nybäddad säng när lakarna luktar nytvättade. Jag älskar att bara ligga och mysa och lukta på lakarnet, man känner sig så hemma!

Imon är det praktik och hoppträning. Mamma var gullig och lånade ut bilen, så hon slipper skjutsa mig :P Dock lite läskigt att köra på våra småvägar eftersom de plogar 30cm längre ut än vad vägen är ...

Ska kolla lite på Sex and the City och sen sova!!

Nightinight!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback