Ny vecka

Heej you!
Har inte haft lust att blogga, har haft så mkt roligare saker för mig som att typ plugga matte C ;)

LG är superfin just nu, dock en teddybjörn igen så måste klippa honom, för tredje gången bara i höst!! Sinnessjukt!
Har även börjat fundera på nästa tävlingssäsong. Ska upp i 120 tänkte jag så vill hinna rida lite 110-115 innan. Hoppas det finns lite, och inte allt för sent! Vill ju inte gå upp i 120 nästa höst om han känns bra när tävlingssäsongen börjar!

Kommer väl antagligen starta någon 1m i början av nästa år för att han ska få komma igång, men sen finns det inte så  mkt anledning att rida det eftersom det inte är några problem för någon av  oss!

Nejni, önskar jag låg hemma i sängen och sov, men tvyärr sitter jag i skolan och tråkar. Hoppas dagen går fort!

Pusshej

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback