Torsdag

Hej på er!
Efter två och en halv timme i tisdags var jag äntligen framme i Lkp. Sååå typiskt!
Idag har jag haft att praktik som gått bra. Imon kör vi igen! Åker till Crippe direkt efter praktiken för att gå på bio med honom, Emma och Martin. Pardejt! Hahaha, nerå, men det ska bli kul!

Har ridit ut LG igår och idag och han var så fin! :D Har äntligen kommit på varför jag satt snätt i sadeln!! Mina stigläder som ska vara otöjbara hade töjt sig nästan ett hål på vänter sida, så när jag kortade det ett hål sitter jag rakt. Stackars LG, jag förstår att han varit lite stel i vänster när jag suttit på höger sida!!
Det konstiga är att jag stiger alltid upp med pall eller blir uppkastad, hur f*n kan det har töjt sig?! :O

I don't know, men det är skönt att veta vf nu!

Kram Emma


LG förra vintern, sååååå söt !! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback