Onsdagen den 20/10

Jaha, vad ska man säga om dagen så lång? Har varit på halkan och den gick bra. Inte så kul, hade kanske varit roligare om man inte hade haft feber, dukande huvudvärk och ont i hela kroppen...

Men men så är det. Har iaf bestämt mig för att inte gå på praktiken imon och även hoppa över hoppträningen för Annelie. Mår inte jag bra har jag kort stubin och då blir det inte så bra. Bättre att jag blir frisk nu känner jag!!

Så nu ska jag ta och kolla på någon film och chilla en stund. Sen ska LG få skritta en sväng tänkte jag. Skiter i om jägarna bli sura nu, vi var inte i skogen på hela förra veckan!!

Seeeya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback