Skolan, körskolan, rida...

Ja det är vad min dag består av!
Har projektarbete nu på förmiddagen, sen efter lunch ska jag köra på körskolan och sen hem och rida och ännu mer plugg efter det troligtvis.
Tråkigt tråkigt! Göttans igår att klara fordonsfasen! Det är inte mkt kvar nu :D Halkan och stadskörningen är bokad, bokar troligtvis uppkörning och så nästa vecka eller veckan efter det ! GAAAAAAAAH, vill bara ha det där jävla kortet så jag inte behöver bry mig mer :P

Tänkte rida ut LG en sväng idag. Bara mysa i skogen han och jag :)

Mysmys:)

Saknar min älskade Crippe, och vet inte när vi hinner träffas nästa gång och det känns skit, urrrk :(

Kram Emma


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback