Sovdags!

Klippningen gick bra förutom att jag klippte honom mellan frambenen så han började blöda :( usch vad synd jag tyckte om honom sen. Han brydde sig inte, men fy fan vad jag hatar att klippa på dedär svåra ställena som mellan frambenen, precis bakom bogbladet och i ljumsken. Bläää!!
Nu ska jag tvinga mamma och pappa att köpa en liten sladdfri klippare som funkar bättre att klippa med på de svåra ställena!!

Red i ridhuset sen och det gick sådär. Känner i min kropp att jag är fruktansvärt sne och det gör ju inte ridningen bättre. Men men, måste bra hitta vart det sitter antagligen :)

Ska sova nu, sov gott!!

Kram Emma


Älskade häst <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback