Tävling imon!

Sitter och laddar inför tävlingen imon :) Ska bli så himla kul :D

Klippte LG idag, han blev superfin. Trimma lite på banan och gooooooood så fin han var! Skulle han gå så på en dressyrtävling hade vi fått poäng kan jag lova! Han bara samlade sig, satte sig på bak och samtidigt släppte handen!! Älskade häst! <3

Imon på tävlingen kommer gullungarna Ida och Frida och kollar, KUL :D Även ägaren till LGs son kommer och kollar. Hoppas hon tycker att han är fin (A)

Tänkte göra om min blogg ikväll, men självklart så har Photoshop laggat sönder så det går inte :( Ni får stå ut helt enkelt ;)


Neejni, nu ska jag ringa min pöjk och sen lägga mig på spikmattan så jag slipper få kramp i ryggen imon! :P

SEEEEEEEYA! :D


Emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback