Tjenixen

Nu var det ett tag sen igen :P mihihih, som vanligt ;)

Nejdå, ska bli bättre! Nu är äntligen datorn omformaterad så nu ska jag ta tag lite i dethär! Har börjat på en ny header, najsbajs :)

Allt går bra med hästarna. Lilla gul är så himla duktig. Har ridit honom ca 15 gång och han svänger när man lägger intill benen, han tar halvhalter med sitsen och  man behöver knappt hålla i tyglarna! Underbar <3 Hoppade några skutt idag och han är såååå duktig :D vet exakt hur han ska göra knäppskallen :)

LG var på tjurhumör. Backa ner i diket och massa, puckot! Men men, då märker jag ju att det nya sättet att rida honom funkar. Och med tanke på att han hoppade som en gud i 110cm i lördags så funkar det. Börjar fundera på när jag ska gå upp i 120cm nästa år :D

Just det, kommer ni ihåg mina mål för iår? jaja, det var iaf att få honom stadig i 110cm och jag måste säga att målet är nått. Det som varit problemet är ryttarmissar, men som Annelie säger, det är de som är lättast att jobba bort! :D

Natti natti, <3


Träning i somras :)

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

vilken härlig bild :D

2010-09-27 @ 22:31:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback