Dagen

Jag red LG på banan och det gick bra på slutet. I början körde han lite med mig men sen började han jobba. När jag tog av LG sadeln blev jag väldigt sur för sadelgjorden som jag lämnade in i torsdags och lagade har gått sönder på samma ställe. Sjukt dålig lagning!!!
Mamma och jag fick åka panik och köpa en ny idag och den andra ska vi lämna till sadelmakarn Johnny på Sharpman så han får laga den. Dock tar det lite tid för han lagar den på strömsholm därför köpte vi en ny så tar mamma den andra till Blondie!

Jag red ut Blondie en sväng oxå, och det gick bra. Hon är ganska mkt roligare att rida ut än min lilla fjant!

Nu sitter jag hos Crippe så troligtvis ingen mer bloggning idag. Ni får bild på magplattan imorgon.

Pussheej


Kommentarer
Postat av: julia sundelius

SV: ja, men skit samma dom hade inte dragit av på mitt papper, men nu stog de på doms hemsida att dom hade räknat fel, och att vårat lag hade vunnit! :)

2011-04-20 @ 16:55:19
URL: http://halvblood.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback