Dagens ridning

Sandzon:
Gick superbra! Red LB:1 programmet för mamma tjatar hela tiden att jag ska ut och tävla så nu har jag gett med mig och ska iaf på lördag åka till Tollstad på en drop in dressyr och rida LB:1an. Då kan jag rida lätt oxå vilket är bra för han orGkar inte att jag sitter ett helt program.
men han var svinfin och gör programmet superbra!!! :D

LG:
Red på banan och trimmade. Han var såååååååååå fin!!! Låter lite överdrivet som att det är för att det ska låta bra i bloggen men det är verkligen inte så. Han var jättefin och lyssnade jättebra. Han var riktigt lösgjord på slutet även i det lite högre tempot i både trav och galopp där han behöver jobba mer med bakbenen. Fina häst! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback