Förlåt!

Jag har verkligen varit usel på att uppdatera men har haft typ migärn sen i måndags. Idag "peppar, peppar" känner jag bara lite "spänningar" i huvudet men jag har inte ont. Såååå skönt!! :D'

Mamma har varit och köpt någon migrän medicin till mig idag. Men bara för att hon gjorde det släppte huvudet. Hahaha, nerå :P

Var tvungen att panik lämna in min magplatta för att ena spännet till sadelstropparna höll på att släppa och jag ska tävla på söndag!! PAAANIK!! :P höhöhö, han skulle fixa den till imon så jag har tur!
Igår på hoppträningen fick jag låna Julias som hon har på sin c-ponny :P en 115 och den passade. Har en 120cm på LG annars.

Skriver bättre imon! :)

natti natti

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback