nattinatt!

Lång dag! Började med att rida LG på morgonen i sväng ut och för en gångs skull var han fin att rida ut. Kändes inte stel heller vilket var skönt. Mamma och jag gjorde sen stallet och jag sprang in och slängde ihop en sats kladdmuffins som jag tog med till Sharpman.
Sen har jag varit där från 12-22.45!!!! Vi har jubileum som börjar imorgon och det var ganska mkt att göra om man säger så! HAHAHHAA.

Nu är jag så trött så jag kan knappt stava. Skriver om varje ord typ 3ggr innan jag tror det är rätt! Hhaahaha, vi har blåst ballonger oxå, massa!
Jubileumet är från imon till på söndag. Det är massa rea och det bjuds på korv, godis och glass till barnen! En rikigt festhelg!

BTW, artikeln om oss i Östgötatidningen har kommit ut på internet. KLICKA HÄR!
Nästa vecka kommer den i tidningen :)

pusspuss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback